fettnicedag

Fett skön dag ändå!
Började med maskinhall och gick som toppen kände mig riktigt duktig:D rengjorde matarpumpen från skit och så, så nu är händerna bra torr men de går nog över skulle jag tro ;) sen satt jag ba och lata i 250in, medan killarna smörjde bommen och gripen:)
Sen till lunch vare äckel fisk! så blev inte så mkt till lunch.. men jag klarade mig hela dagen ändå:)
Svenska på eftermiddagen och då höll vi på med adverb och skit, och jag fattar inte så mkt av det men man låsas ju förstå så man inte ska framstå som den dumaste som finns;) efter första rasten kom Kuratorn, och ville prata en och en med oss, och jag va först ut och kändes riktigt bra, så nu har vi boka tid och gud kan behövas!

Slutade då efter jag vare klart där, så slutade typ 2 och då blev jag lat och orkade seriöst inte gå hem så la mig på soffan på skolan och halv sov tro jag;P men sen så tog jag och gick hem vi typ 3 och gick ner med Andreas, gick riktigt fort!

Sen har jag absolut inte gjort ett skit,så funderar på att dra och göra nån mat för börjar bli bra hungrig! Men har inte kommit på vad än:)
Satt här och var inte alls på humör, men du fick mig på bra humör, du är ju toppen;) haha

haregött
//Sabben



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback