hem

Så är denna dag gått mot sitt slut, och är nu inte länge kvar tilla jag åker hem till bästa åsele! Denna helg kommer nog blir helt toppen:D börjar med att sandra kommer och de är ju huvuddelen i helgen:D
Sen har jag ju även vare så dum och lova att vi ska springa varje morgon.. Kan bli drygt men lovatt är lovat;)




Sen idag på matten så gjorde jag inte så mkt, men blev några svåra tal som margareta hjälpte mig med. sen på idrotten hade vi teori så nu håller vi på att skriva om vad vi äter på veckorna osv.. och sa se om man rör sig förlite elr något och hur värderna för maten är ;P hahaha Drygt men lite kul :P

Ne nu ska jag fixa håret innan de är dax att bege sig iväg :D


//Sabben



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback