jobbigt nu ett tag

Helgen då sandra kom var ju toppen, tills vi började bråka.. vilket kanske inte var så bra, men funderar på att dra dit en sväng på lovet :D för var sjukt länge sedan verkligen!
Annars förutom att sandra va här och höll min helg uppe så har den vare ett rent helvete! hatar verkligen allt hemma just nu, har ingen lust att åka hem alls om jag ska va ärlig!
Dömde hockey så har ju fått mig lite pengar nu, men har redan slösa bort 350 kr :o ojojoj...

Kvällen igår var en katastrof kan inte säga mer.. den man älskat och gjort allt för lämna en för att man är med sina kompisar.. vad ska man tro.. orkar inget mer.. de har gått över gränsen nu! har inte klarat av att vara själv! skolan va katastrof! va kvar på skolan och väntade på grabbarna så jag inte skulle va själv, för mådd så sjukt dåligt! dom kanske inte gör så mt men dom finns runt en och kan känna sig trygg och man blir glad.. Men nu sitter jag här själv och håller på att ta dö på mig själv! smärtan tar över och vet inte vad man ska göra......
Usch och fy! att du inte kan sluta leka med mig!

//Sabben


» Mamma

Jag vet att du fixar detta. Vill bara att den starka Sabina ska komma tillbaka. Då löser sig allt. Kramiz

2012-02-29 // 23:42:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback