Måndag!

Åkte till solle igårkväll efter att mamma slutat jobba, så var väl här vid typ kvart i 1 ungefär.. drygt vare men bättre de än att vi skulle åkt kl 6 i morse...
Men lite synd jag gatt lämna älsklingen så tidigt, men nu blire att blicka framåt och hoppas på att denna vecka går fort så de blir helg snart!
Mamma har vare kvar hel dan medans jag vare på skolan, så hon har städat och handlat så nu har jag allt :D känns toppen det.
Killarna va förbi en sväng idag oxå, men blev inte här så länge, men tro aldrig dom varit så tyst då dom vare här i alla fall ;) hahah  men efter ett tag blev de lite liv på dom så mamma fick se deras nästan rätta ja när dom är här ;) hahah

Var på Bylla och åt sen och blev inte mätt fatta de liksom inte :O menmen for sedan på lidl och köpte mer kindermaxi i alla fall:D GottGott!

Men nu sitter man här själv igen för mamma har farit, och jag börja känna hur ångesten började komma då jag blev själv igen! klarar inte de, blir fan ba värre och värre för varje vecka.. kan bero på många saker men kommer inte nämna nå grejer här!!!!!!

nu blire duschen och sova sen:)

//Sabben




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback