Nicesuprizepåburgerking :P

Sitter man i solle igen efter en riktigt rolig helg, var dock lite mkt barnvakt men de gjorde inte så mkt de heller, för hade roligt ändå :)
Sp har nu bestämt att den 2 mars ska jag fara på badhuset med kristina och kristoffer, för krisrina ville fara på badhuset :D Och de känns riktigt kul ;)
Annars så igår hände de inte så mkt, pratade med charlotte på förmiddagen och sedan fortsatte med mitt svenska arbete för att inte bli så efter med det :)
Eftermiddagen gjorde vi skyltar till skidtävlingen och va ut med dom och va på igeltjärn en sväng :) kom hem och sedan sov jag typ hela kvällen, men smsa lite där ett tag oxå, blev dock väckt av kina där före 11 en sväng, men unde somna om sen:)

Idag vare tävling men var inte med utan gick upp till igeltjärn med Haara och Edlund ist, gick riktigt bra fick oss lite blåbärssoppa när vi kom fram, sedan gick vi tbx ner på abc-banan ochhae riktigt roligt på väg tillbaks men har ont i öra nu:( litet minus! Fick köttsoppa och en semla vid lunch sen fick vi sluta så gick ner till skolan med haara edlund och Elof, men edlund och elof hade varsin skida och fjanta på men var riktigt roligt, kommer bilder sen då kabeln till teleon inte funka ;P
Slutade kl 12:D va en kort och bra dag, men blev kvar på skolan och läste lite ur boken jag fick av farmor i helgen!
Har vare slö och fått skit ont i knäet efter dagens promenader.. så hoppas de blir bättre, glömde dock bandaget hemma i åsel :/

Ne Nu ska jag ta och lägg mig igen och se om jag kan sova, frö mår inge bra alls:/!!

//Sabben



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback