tokig?

Undra om jag blivit tokig elr något!
Men kan ju behövas i alla fall!
Bestämt mig för att jag ska börja träna, och börjat nu med att göra situps, och ska göras varje morgon och varje kväll! och blir 50 morgon och 100 kväll:) Sen på helgerna ska jag kliva upp och springa söråsele runt oxå, och ska börja i helgen då jag har sandra som kan dra ut mig ifall jag blir för lat! för har satt upp ett mål på hur jag ska se ut ha gått ner under ett visst tag! så får se hur det går, för ska sluta med allt som har med godis och chips och göra oxå :D
Alltså vet inte vad som fått mig på dehär spåret, men jag är väldigt glad över det! De som jag gruvar mig mest för är att det finns en chipspåse i skafferiet :o
Menmen fixar sig nog:D

Nu ska jag äta lite mussli och fil sen lägga mig framför tvn en sväng innan de blir sängdax :D

//Sabben


                                                                                                                               



sabina! hon ä snäll meen laat !!! haha

2012-02-22 // 21:06:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback