Toppenhelg!

Ne nu orka jag fan inte skriva hela skiten igen!
Råkade radera hela skiten så ne nu blire ba kortfattat ;P

Helgen har varit toppen, bästa på länge, har inte vare ute helnättren utan har typ mesta dels vare md mamma elr i alla fall hemma :)
Började med en skotertur på kvällskvisten som bestod av att fara till fasterAnnika som fyllde år, och de var mkt go fika och glatt sällskap så helt toppen faktiskt, var även första skoterturen:) Hemvägen träffade vi på 3 smä älgar elr små och små, var väl typ ko med dubbelkalv men dom såg int så stor ut ;P hahah
Väl hemma var jag och hämta älsklingen så var hos mor och ba va, skit roligt tro lovisa tyckte de va kul oxå (y)

Sen lördag så var jag med vera en sväng, vi va upp till raketlöken.. men han var inte på så bra humör kan jag väl säga, och inte blir bättre så tillslut somna han.... alldeles för mkt! huvva!
Sen vare älsklingen resten av helgen den har vari helt fantastisk :D
Så i korta drag så bestod min helg av älsklingen min:* Toppen!

Vet inte vad som blivit med mig då jag inte vill va ute utan hellre sitter hemma med mamma i soffan, sjukt mysigt var det i alla fall!

//Sabben





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback