back at school!

Åkte med hampus till skolan i går, så kändes riktigt skönt! behövde inte sitta i den där jävla bussen finns fan inge värre än det :O
Skolan gick ganska så fort, hade vi terrängtransporter så fick veta jag hade omprov på torsdag, men just nu känns de inte alls så svårt efter genomgången med Åke :D eftermiddagen hade jag samma, men då va vi ute i verkstan och skruva i skotra kolla vad bilen ha för watt och fyrhjulingar :D
Blev lite mobad där oxå, elr jävlades! tur man tål det för var egentligen ganska så roligt!
Så slutade lite tidigare än tänkt men de var kul, åkte då medhaara kina och edlund, var te dom först för att lämna tv:n dom fått av Cipolla.. så for dit en svng, var sedan på MM men hade inga pengar med mig, för dom skull köp nå tv tv:n men blev inte så ;)
Va och kollade jaktbutiuken en sväng dom köpt nå mösser till jakten dom skulle ut på idag (: Sen blev de hem te dom igen och där blev hela kvällen, slutade med att dom lämnade jag och edlund där, för dom skulle fara och hjälpa jocke med något, men dom kom ju aldriug hem :P
Sen när jag skull hem fick jag inte de heller :( gjorde allt för att jag inte skulle vilja/kunna fara hem!
Så kom inte till lägenheten förrän kl 11 :o
Men kul dag var det faktiskt, men idag får de bli lugnt för måste fara och handla sen typ ba va tro jag:D

Denna dag har vare lite mer än värdelös, har vare skittråkigt på skolan! men finns ju sånna dagar oxå!

//Sabben








Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback