blä :P

Snacka om sämst dag! Vakmade upp och mådde piss magen vill mig inge gott nu, och sen spränger de i huvet sen jag flög in i bordsbenet igår.. ont na jävulst..
Sen började vi inte förrän halv 10 idag men eftersom jag är så lat så klev jag upp vanlig tid och åkte buss ner;) haha hade prov och typ 10 va jag klar.. och då hade jag inget mer förrän på eftermiddagen. så satt ba där och ja kolla vad de som va och kolla på skolan gjorde, var ju öppet hus idag:)
Fick bullar och saft utav de som fanns kvar efter dom, hjälpte sedan britt-helen att fixa bänkarna dit dom skulle igen.
Gick ner till kåtan och värmt mig och kolla då cipolla grilla hamburgare, och grabbsen tjata men skulle inte få något förrän dom som kollat på skolan hade äte.. men då dom gick fick jag och några för vi hade hjälpt till inne :)
Sen svenska och hade debatt och jag var emot att sänka åldern på alkoholen ;P haha men elias va inte de så gick inte så bra att träna före ;) men sen så :)
Eftersom jag slutade tidigare så gick jag hem, var riktigt skönt, för har vare fint väder idag:D

//Sabben




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback