(:

Sitter man på skolan, och ska snart dra igång sista lektionen:D känns grymt bra eftersom man inte mår bäst! Och blev inte bättre av att dricka mjölk till lunch....
Blir hem och lägg mig sen och se om jag  kan sova tillbaka några timmar:D

sen lördagskvällen är något som kommer sitta i länge, man gör fan inte så, och du säger jag gått för långt, tror mer på att de är du som gjort de, då de börjar gå sånna rykten, men äre så man vill ha det så visst! Men säger såhär, jag skäms faktiskt  över dig just nu! du dricker så mkt så man skäms seriöst då man träffar dig! och du tro jag ska va glad för de ni gjorde!, sen ja tänker inte nämna några namn och mer helvete ni ställde till med!
Och nu har du själv sagt upp kontakten och visst känns ganska skönt,för då behöver jag inte skämas över dig längre, för då finns du inte runt mig längre! Ditt val, och kommer inte bli någon ändring om du inte börja tänka efter hur du beter dig!

Nu blire skogsskötsel! :D

//Sabben



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback