förstårvilkethelvetemanställertillmed...

Jag har kommit fram till en sak som jag inte tänkt på tidigare elr förstått :/
Sitter nu och funderar och tänker och jag visar inte hur mkt mina småsyskon betyder just nu!
Jag mår så dåligt över mig själv som inte visar de, utan istället blir jag arg och skriker på dom hur dum i huvet dom är:/ Känner mig så grymt elak över det, för så ska de inte va :/
För innerst inne så älskar jag dom så otroligt mkt och vet inte vad jag skulle gjort utan dom, för insåg inte förrän i söndagsmorgon vad fel jag gjort, för hon fanns där för mig då jag mådde dåligt, och jag finns inte där för dom, känner mig som en skit just nu mitt i de värsta :(

Men jag älskar dom otroligt mkt måste ändra på mig, ingen mår bra just nu, och inget blir bättre för jag blir sur på dom :( måste ändra på mig<3
Älskar er<3

//Sabben



Va söt du är!<3

2012-01-25 // 15:27:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback