grabbskvällar :D

Hemkommen då :)
Har haft två riktigt toppen kvällar hos grabbsen :)
Går så blev jag kvar där, men då var jag först hem och hämta laddarn till telen och sen gick jag och arja tillbaka till grabbsen, såg typ på nån film på tv:n och sen mixtra dom med något igår oxå, men kul var det i alla fall, och känns bra att jag fick komma på andra tankar ett tag!
Säger då de, tur dom är söt då dom sov ;) hahah
Va dit idag oxå, och blev kvar där hela kvällen, och bestämde mig för att gå hem till 9o men gruvade mig för att gå i mörkret så kom hem just efter:)
Men Har i vilket fall varit riktigt roligt, kan nästan säga jag älska dom! tro typ hos dom är mitt andra hem om man kan säger så... :) 

Men nu äre ba en dag kvar och jag får ta och fara hem till åsele igen, känns både bra och dåligt, men försöker va positiv och så kanske det går riktigt bra hemma :)

Sen måste jag planera in en helg då jag ska stanna kvar här i solle så sandra kan komma, är nästan så jag längtar efter en sådan helg :D

//Sabben



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback