sorryforthetimeidon'thavewrotehere!

Sorry, för jag inte skrivt något här på ett bra tag nu, ska försöka att ändra mig nu, bara jag kommer på andra tankar än va jag har varit på nu ett tag!
Mår så jävla dåligt Psykiskt så jag vet inte vad! Måste bara komma på andra tankar nu!

Men hoppas ni andra mår bra, nu ska jag ta och gå och lägga mig, för har bestämt att jag ska börja gå till skolan och äta bra inte skit mat, godis och sånt! måste komma tillbaka till den jag var förut!
Höres Haj!

//Sabben





» job

tråkigt att höra att du inte mår bra,hoppas att att du kommer igen och börjar må bättre,är det kanske ett nyårslöfte?? typ att äta nyttigare och börja motionera i viket fall lycka till med alltihopa och roligt att se dej på bloggen igen

2012-01-10 // 10:38:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback