Den bästa!



Det är omöjligt att kunna beskriva min kärlek till dej med ord älskling. Du är så otroligt underbar, det finns ingen annan som gör mej så lycklig som du gör. Utan dej vet jag inte vad jag skulle ta mej till, jag klarar mej inte utan dej. Jag saknar dej varje sekund när jag inte är med dej, och varje sekund känns som ett år. Det finns ingen annan som är så fin som du, för du är världens finaste som... finns. Jag skulle aldrig kunna drömma om att ha någon bättre än dej. Du är allt jag nånsin önskat mej, för mej är du är perfekt. Jag har aldrig varit så kär som jag är nu, och det är den bästa känslan man kan ha. Jag har verkligen hittat mitt livs kärlek, du är den enda jag vill ha. Jag vägrar att släppa taget om dej älskling. Jag vill aldrig förlora dej, för du är det värdefullaste jag har.
Älskar dig kristoffer boström<3 


//Sabben


Fint skrivet :)^^

2012-03-20 // 22:24:12

Haha söt vi är!

2012-03-27 // 17:40:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback