dödenärfanbättreändehär!

Har nu kommit hem från skolan!
Har varit en helt jävla cp dag orkar fan inge mer av sånt här! först de jag fick höra igår, han ljuger ju en rakt upp i ansiktet och smusslar med allt! och han ska va någon man ska lita på! jo tjena de är ju de sista jag kom göra nu! hur kan man va så jävla känslokall! Säger en sak och gör tvärt emot! Åh Jag hatar verkligen killar nu! Och de står jag för, hade de nog tidigare och nu dehär, kommer ju aldrig kunna lita på en karl jävel igen! Kommer bli en jobbig framtid, men hoppas en sak löser sig i alla fall, kan jag ju försöka gå vidare i alla fall!


men i alla fall vaknade i morse av att jag hade hjärtklappning, de är så sjukt äcligt, och blev inte bättre av medicin utan ställde mig i duschen, och sen vare ju kört.. trodde inte jag skulle ta mig till skolan för gick jag fick jag typ inte åt mig nån luft.. men tog och gick i alla fall och de där hjärtklappningarna kom fram och tillbaka, till slutet började jag kallsvetas och de blev svart för ögonen!
Säger ba såhär! Min kropp orkar inget mer, vet inte vars jag ska ta vägen! Tro jag ska göra som Evelina sa, ta och ha en dag lägger bort telen datorn och bara va pyssla om mig själv, för kan behöva de för har varit så mkt!
Vill tacka digEvelina  och även Emelie som ställt upp för mig och lyssna, känns så mkt bättre just då i alla fall:)

//Sabben





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback