lägenhetenigen

Då är man hemma från skolan då (:
Känns riktigt bra för snart äre helg :D Som jag ha längte.. ;D

Men dagen har vare kass! började med prov som  ingen visste om!!!!! Helt värdelöst, sen så skull vi städa maskinhallen och städa bilarna på skolan! är ludde dum elr! inte fan tar jag och ställer mig och städa där då jag har en hel jävla lägenhet att städa :P Så sket i de, fast gick dit en sväng i slutet faktiskt ;)

efter lunch ha vi hålle på med ett grupparbete och redovisade de och gud så tråkigt det var!

Låg sedan på bänken ute i korridoren då andreas sa
" Tro vi körde slut på sabina odag, hon ligger ju död borta på bänken"

Hahaha den va så klockren då man låg där och kände sig död! Men vet inte vad de är med mig då huvevärken inte gett sig än! Blir så ledsen då jag inte mår bra :(

Ne nu ska jag lägga mig på soffan ett tag innan jag ska ta ocg städa  klart, känns toppen :D

//Sabben



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback