Länge sedan nu...

sorry för dålig uppdatering på bloggen, men har som sagt inte haft någon lust till de ett tag...
Men jag ska försöka förbättre mig, kommer nog några inlägg om lovet lite längre fram då man lagt in bilderna på datorn :)

men idag har varit en så här jobbig dag, började med att man vakna upp i morse och huvevärken fortfarande inte försvunnit och den har hållit i sig sen i måndags... Usch, känner mig  nästan lite elak som jag betedde mig mot grabbarna i måndags, men blir så då dom inte lyssnar... Dagen fortsatte var ju ba att kliva upp och göra sig klar för skolan, och hade engelska första och till första rasten så skulle jag till kuratorn! och det känns riktigt bra att vara där, känns mest jobbigt att gå därifrån när man  är klar, så nästan längtar till nästa gång:P (jag tro jag blivit knäpp)
Hann tillbaka till engelskan sen pratade jag lite med charlotte innan de var dax att åka på lunch, va lax men den va så torr så usch säger jag bara...
Efter lunch hade jag om prov och de gick ju toppen :D  känns riktigt bra så nu har man inte ig i något längre :D

Ne nu ska jag nog ta och fortsätta städa då jag var så duktig och började med de lite smått så ser kanske lite bättre ut nu :D

Hare bra

Puss hej //Sabben



så här känner jag mig nu, helt tomt!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback