usch

Sitter här i lägenheten och undrar vad man ska ta och göra, fick ett städryck idag, men de gick över lika fort... men han fixa köket och plocka undan innan det hände och det var ju tur :)
Men blevlite depp här på kvällskvisten då jag hörde att älsklingen nog inte tänkte komma något. Får försöka hålla huvet uppe tills på fredag då annars kommer jag gå under..... Vet inte vad de är med mig!
Allt känns som ett helvete! känns skönt att jag ska prata med kuratorn på fredag då de inte blev något idag.. 3 veckor sen vi prata och de känns alldeles för länge sen går ju in i deprition typ....

Ne nu blir de tv tittande innan de är sax för sängen typ :)

//Sabben




tack :D made by me! ;)

känns riktigt bra med ett större :D

2012-03-29 // 20:24:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback