Sebastiankristofferboström<3

Kristoffer boström<3
Från och med den dagen jag träffade dig så har jag blivit en helt annan person och de kan jag erkänna, men jag älskar dig sjukt mycket!<3

Men vet inte om alla andra tycker det är så bra då jag blivit såhär, men jag älskar dig och de är dig jag vill vara med för är så himla lycklig med dig än fast det varit lite kämpigt ett tag så är du verkligen inget jag vill tappa<3 vi har haft upp och ned gånger som varierat väldigt mycket men just nu är allt så himla bra, jag är lyckligt lottad¨som har dig<3
Allting började för 1 och 1 halvt år sedan då jag träffade dig på UG! Det var som kärlek vid första ögonkastet, jag blev som besatt av dig<3 Jag har inte kunna släppa dig sen den gången, och nu känner jag hur bra det är, för jag har fått min drömkille:]<3
Det har snart gått ett helt år, och jag är så lycklig så och det går liksom inte att beskriva<3 Men sedan dess har jag inte riktigt varit ärlig mot min mor, fförrän bara nu för ett tag sen vilket är väldigt tragiskt! Man kommer sig ingen vart med att ljuga! så nu älskling kan de inte bli bättre<333

Den 17 april 2011 var den BÄSTA dagen i mitt liv och jag är så himla lycklig att det blev så<3
Visst vi har haft lite jobbiga perioder men vi har klarat oss igenom det<3

Vi har våra svaga punkter av att lyssna på vad andra säger, men vi måste sluta med de, för det är oftast bara skitsnack<3 

Jag älskar dig kristoffer<3 det finns inte ord om hur mkt jag älskar dig<3 men jag hoppas du förstår det<3 vill verkligen inte mista dig snygging:*
Längtar tills jag kommer hem, nu är det inte länge kvar :D<3


I solle<3

Älsklingen hemma<3

Uppe hos kusin

I noret<3





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback