helgen den 11 månaden! ;) if you know what i mean ;)

Helgen har varit helt toppen tycker jag! Synd du ska va sådär!!!!!!!!!
Ja i alla fall så blev de lite bråk hemma så tappade epen i helgen, men kände inte så stor hot för bodd hos pappa i helgen!
Va med kristoffer mesta dels av helgen och den har bara vare för toppen, än fast de känns som vi går varann på nerverna ibland me de får man:*
Fredag minns jag inte vad vi gjorde elr just, va hos vera och såg film :D och hade de jätte mys :) Gick sedan hem till pappa och satt där ett tag innan de va dax att lägga sig, och säger jag har tur som har en stor säng;) hahah
Lördag så klev vi upp hade litet bråk men var jag som inte inte förstod hur illa de verkligen va :(
Åkte skoter sedan hela efter middagen med syskonen och pappa, och då va Älsklingen hos vincent...
Efter det så har jag vare med älsklingen resten av helgen, och vera slant oxå in där några gånger :)

Vaknade 10 på såndag och gjorde frukost på säng till älsklingen sen somnade vi om och vakna då kristina kom och väckte oss vid 12 då de var dax att gå ut och grilla hamburgare till lunch :) Toppen kul :)
Kan inget annat säga än att de vare toppen!

Bästa va att vakna upp en måndagsmorgon med älsklingen, men ville dock inte lämna han där i sängen men hade inge annat val....
Men nu har jag ju något att längta till:D

Ne nu måste jag ta och göa nån mat ;P

//Sabben


<33





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback