från lycka till helvete över ett dygn!

Min lycka gick över till ett helvete igen!
Men har nu tänkt att gå och duscha av mig det helvete jag nyss fick på mig :D
Tycker de du gjort är jävligt fel visst, men gjort är gjort!
Men sen att någon som stod en väldigt nära ska gå och hålla på sådär de är sjukt! Du sjönk i mina ögon igen!

Sen hade jag just kommit upp ur min jobbiga svaka som jag varit i ett tag och kände hur allt började lätta för mig! men man ska ju inte ha förstora förväntningar, för dom kan vända lika fort.. Så nu är jag nere på botten i den bottenlösa sjön igen!
Fast bestämde mig nu för att jag ska ta och ordna upp det direkt och dränka mig i duschen en sväng, så försvinner nog alla jobbiga tankar och jag kliver ut och är precis som igår :D Hihihi

Hare bra så länge..

//Sabben


Lilla jag :]



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback