min dag förstörd

Dagen har varit den värsta på länge! Hur lyckas jag?
Min dag förstördes av att väckarklockan inte ringde i morse utan vaknade av mig själv och de var skit väder! Där var min dag så förstörd så jag hade velat ligga kvar i sängen och sura! Men de kunde jag inte så åkte upp på skolan, men orkade inte hugga elr hålla på med veden så sket i att ta på mig de kläderna så har mest sutte inne och tråka och städa, damsuga och torka bord och fixa lite smått.

Så denhär dagen hade jag lika gärna kunna ligga hemma och sova för var bara på så dåligt humör.. 
Men nu måste de ändras på så tar och sätter mig i duschen och duschar av mig all ilska, sen blir det mat och se hockey hoppas de går lika bra för sverige idag som de gjorde i måndags :D

//Sabben 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback