skola... NEJ!

fick veta igår att vi fick va ledig på onsdag :D
Men då kom erik och förstörde de första lektionen genom att säga att alla va tvungen att komma upp halv 9 för att göra individuella valen för 2an :o Satan jag som längtade efter det!

Men i alla fall idag hade vi att göra klaer rest uppgifter. och hade inte gjort en dikt så fick lov att göra de idag :D
Gick riktigt bra:D

Känner mig ledsen
vet inte varför
vill bara gråta
Tror jag kommer göra de snart
Vet inte vad
Men något hände mig inatt

Det är något som skaver inom mig och jag vet inte vad!
Det gör ont
Jag känner mig...så jag vet inte....känslor.kaos av känslor
kaoset av otäcka minnen. Fast det är år sen. men dom finns där.

Jag vill inte känna
Jag vill stänga!


Var de jag skrev idag, inte den bästa men fick bra betyg på den i alla fall (a) huve saken det :P

sen har jag sovit typ sen jag kom hem halv 1. gud va skönt men har vaknat upp i panik flera gånger.. jäkligt hemskt. menmen får hoppas det blir bättre snart, orkar inte ha huvevärk, ont i halsen och va snorrig :/

Ha det bra alla friska :**

//Sabben


vi ger dig ett tips bara: om du vill att folk INTE ska snacka om dig och ditt liv, sluta dela med dig av ditt liv så mycket. du behöver inte ta detta på något dålig sätt alls, utan det är bara ett tips för att det kanske kan bli bättre för dig. Man vill ju inte alls att någon ska prata om en på ett dåligt sätt(så rykten sprids osv), så om man inte visar upp sitt liv så mycket, och inte delar med sig av saker som kanske är ganska personliga(tankar osv.) - vad kommer då folk ha att prata om? hoppas du förstår hur vi menar:)

2012-06-01 // 20:51:32

Nej men nu är det dags för uppdatering tycker jag! :)

2012-06-03 // 20:46:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback