slutat för idag

Sitter man på skolan och väntar på att Linn ska sluta ska jag följa med hon en stund tills de är dax att åka hem :)
Såna här dagar som man bara sitter och inte ha nå lektioner är bra jäkla dö tråkigt... hade de inte varit prov idag hade jag nog aldrig vilja fara hit idag:)
Kan hoppas att helgen bli bra och att jag kan sova ordentligt för är inte rikigt kry alls..
 
Alltså Tiden går bra jäkla fort ändå, tänk jag har nu gått här i lycksele i 3 veckor, kändes typ som jag började igår! Vilket jag tror är ett stort plus ändå :) Börjar även med praktik två dagar i veckan från och med nästa vecka :) Kan som inte bli bättre över huvetaget :)


Ne nu ska jag forsätta nörda FB och lyssna på musik ;)

//Biina
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback