torsdagar...

Sitter man här på skolan igen, och de är torsdag, dagarna går så jäkla fort här så de finns inte :D men idag är de en rätt bra dryg dag då jag inte har något förrän 13.40, då ska man va uppe på stenbergska och kolla hur de blev med sprutan jag va och tog i måndag:) och efter det så slutar jag så slapptslappt är det :)
Börjar bli bra hungrig nu oxå, så väntar på att sanna och dom ska sluta så vi kan äta :)

Asså småbarn är nog de värsta som finns, elr små är dom väl inte men.... låg och sov på bussen i morse och då satte sig en pojke på mitt ben så de verd sig nå jävulst trodde seriöst att de skulle gå av! Dom måste väl tänka på att vi är gamla och sköra ;) haha aja...
hatar fredagar :/ har två helt värdelösa lektioner och dom är på eftermiddagen oxå, de är ju mest surt.. men ibland får man inte de bästa schemat men är rikitigt nöjd ändå!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback