Tröttsamt

huvá vad trött jag va i morse hade inte alls nån lust att kliva upp och sätta mig på bussen. Men släpade mig upp och gav mig iväg :)
Så nu sitter man här i bibblan med Emilia och väntar på att man ska gå på lektion för prov...  Hoppas det går bra är inte spec duktig på det men lyckas säckert. Blir godmat till lunch dessutom, elr beror ju på egentligen men är hungrig nu och skulle hjärna ha lunch nu på en gång ;)
Aja nu är det fredag och gud så jag har längtat, blir nog en ganska så lugn helg skulle jag tro:) men de kan ju behövas efter såna här "jätte" jobbiga veckor ;) hahah.., just de på tal om jobbiga veckor, kommer nu att gå ut på praktik 2 dagar i veckan fram till jul för jag inte har några lektioner, fan va nice känns sjukt bra :) 
Så va nog allt för stunden, kommer mer sen :)

//Biina
 
  
Visst är den söt :]



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback