De är tungt:/

Dehär kommer nog sätta djupa spår i mitt hjärta!
har nu bestämt mig att jag ska byta linje så väntar nu bara på svar om när!
Känns sjukt skönt att byta skola är verkligeninte dehär jag vill hålla på med då jag blir stor, så därför har jag nu bytt, lite synd jag måste börja ettan igen men de är det värt! :D
Så är bra taggad, finns bara lite få saker som gör allt så jobbigt och de är att lämna grabbarna mina :( huvaligen så jobbigt de gör väldigt ont! Blev inte bättre av att höra att dom inte  ville jag skulle flytta och sluta, utan ville ha mig kvar!
Kommer ta långtid att smällta allt, men kommer nog gå bra!
De är nog de som stått mig närmast och ändå ha vi inte känt varann mer än ett år, helt klart dom bästa som finns! Äh ju inget man vill tappa i alla fall! Betyder mkt för mig<3

Ne nu ska jag sova, vill duscha och tänka mig bort ett tag men går ikke har inge vatten och avlopp:(
 
//Biina
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback