Dum i huve ingen cykel ;)

Då va denna dag äntligen slut, som jag har längte, kroppen hänger inte riktigt med mitt tempo just nu. helgerna gör man ju inte så mkt på men för mkt måste de va elr så är de förkylningen som håller i sig än ;p
A men i alla fal, samhällskunskapen är ju fett kung alltså, tiden går så fort då annars ba sunkigt sagta ;P håller på med regering och skit nu och serfilm varje lektion kan va de  ;)
Idrotten hade jag inte tänkt va med på men va de endå. och kan säga att vi är ju helt talanglös i orientering;) hahah men lite kul var de i alla fall :) Lunchen kändes de som man åt maskar och typ spya annars gick de bra :)

Men nu är man hemma i lägenheten och gud va jaglängta nu blir de säng läge och vänta på att gossip girl börja :D
Sen tänkte jag äta lax och potatis till middag idag, fett va nice ;)
 
//Biina   
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback