duschat

Ligger nu i sängen efter en grymt skön dusch, skulle kunna bo i duschen ibland:)
Men då skulle jag ju se ut som ett russin ;) man passar ju på att duscha då man är här, för hemma är de tråkigt och känns som de knappt komma nå vatten från kranen ;)  
 
Den här duschen var nog de bästa med hela denna vecka i alla fall...
Och kan ju säga så då att de är bra jävla illa om de är så ;) hahah
Men tiden går och snart är det helg igen som jag längtar, fast först får de gärna bli fredagsmorgon!
Usch nu kan jag inte slösa mer tid vid denna dumburk utan lägger mig och försöker sova..

//Biina
 
 
 
 
 
 
 


» mr p

duscha int i onödan jul å midsommar räck ju så bra

2012-09-20 // 09:44:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback