lång snart slut

Har äntligen fått sluta denna långa dag!
Mådde pyton i morse och ville ba ligga hemma men tog och pallra mitt arsle till bussen, och fick till och med åka gratis upp till skolan idag, har väl varit enda plusset idag ;)
första lektion så skulle vi ut och leta svamp, gu va kul va ;) nja inte så värst helt int då lärarn är lite som han är. skulle leta tratkantarell och gick åh gick tro fan vi han gå typ 5 km men inget hittat... vände och gick en kringel krok väg tillbaks ifall vi skulle hitta något men typ 250 meter från skolan så hitta vi, vf i H*vete skulle vi går så jävla långt då.. Men tog ju hela förmiddagen och att va i skogen är ju egentligen bra skönt:)
Va svina god mat faktiskt i dag till lunch så magen blev väldigt glad efter den långa jobbiga promenaden i skogen:)
Sen på virkesläran hade vi genom gång på nå skit som oxå tog hela eftermiddagen så de har gått rikitgt bra än fast min kropp inte riktgt ville till skolan idag:)
Tog mig även en stärkande promenad hem :) så nu kommer man nog sova bra  inatt:) har jag gjort tidigare oxå,så är nog ganska lugnt.
Nu blire unga mödrar innan de är dax för middag :D

//Biina



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback