vilka värdelösa timmar

Blev en dryg dag på skolan idag!
Kan ju säga att jag börjar va ganska så less på de har ämnena, var ganska roligt med sten men fahlens lektioner är ju helt värdelösa.. man blir ba less på hur han pratar.. Annars gick de väl rikitgt bra faktiskt :)
Va och träffade Carina så missade ju halva fahlens lektion(y)
Kan ju säga de va länge sedan jag träffa henne, och pratar inte så mkt om problem för löser inget ändå.. så vi pratar bara allmänt så tiden bara flög iväg. så slutade typ kvart i 4a idag :) Men kul i slutet var det ju ;)

Nu sitter jag här i sängen och funderar på lite middag, har inte kommit på något gott jag kan äta än såfår väl se! måste även se över lägenheten och städa den till i morgon för kan ju inte se ut som en svinstia om soc ska komma;) Men hoppas de går bra i alla fall. fördriver ju tiden lite så de blir fredag nån gång då ;)

Ne nu måste jag röra på mig. ha he gött
//Biina <3



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback