ficke bäst

längesen man skrev nu, men har som inte riktigt haft tid till de då jag haft mycket i skolan... men nu ska de bli lite bättre ;) hehe
I alla fall, nu har man äntligen tagit sig till solle till mina grappar, som jag har saknat dom.. trodde inte att de va så mkt som det var. men nu ska de bli ändring på de ;)
Träffade även sandra en sväng igår när hon slutade skolan, komme hon hit till oss en sväng, helt otroligt roligt alltså :D

Aja just nu sitter jag här i sängen hos grabbarna och kollar tv och hoppas på att tiden kan gå lite fortare så jag inte behöver va själv så länge, blir rastlös;) men ne nu måste jag fortsätta, har lite städning kvar och diskning innan boysen kommer hem, kanske ska laga lite mat oxå har inte ätit något sen jag kom hit typ :( men lika bra de ;)

Hejsvejs// Biina



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback