How could you do that?!

Huva vilken dag...!
Allstå dehär är nog de värsta jag varit med om, vet inte riktigt vars jag ska ta vägen eller vad jag ska säga... men just nu mår jag inte alls bra, de tär på mitt psyke väldigt mycket just nu.. Men säger då de man har den tur att man har dom som står vid min sida då jag väl behöver det! 
Om man säger såhär, jag vågar knappt gå ut själv utan att få panikångest... elr knappt va själv över huve taget! så hade sån tur att jag kunde följa vera hem efter jag ringt och grina som en tog..
Gick sen typ 500 meter själv ute, ner till christian eftersom mamma var där. Fast blev dock kvar där och kollade då Christian och Oskar höll på he på en board på bilen, kollade på nå värdlöst program, va sedan ute och åkte bil tills jag skulle bege mig hem!
Alltså christian är guld värd alltså, kan fan prata med han om allt. 
 
Men ska försöka va positiv, ska ju trots allt till kittel i morgon med Bästa Gabbe :D hehe kan nog bli fett jävla nice de ;) 
Så godnatt allt glatt folk där ute, hoppas de sover gott nu :) 

//Biina



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback