sista dagen!

sitter man i soffan funderar på vad man ska göra tills man åker hem :) har haft 3 helt underbara dagar här i solle, kan då säga att jag ångra mig inte en minute att jag åkte hit! synd bara att jag gjorde de så sent... annars hade man ju kunna åka hit fler gånger!
Dom är precis som dom alltid varit, finns fan inge bättre än mina grabbs här, kan faktiskt erkänna att jag ångrar mig lite smått att jag flytta härifrån... men sånt är livet, man lär sig av sina misstag är det inte så?

men i alla fall sitter här nu och känner hur jobbigt det är att måsta åka hem... men ska ju upp på skolan en gång till och sedan vänta till elof slutar så man kan bege sig...
Saknar dom redan och nu kom jag ändå träffa dom snart igen innan jag åker hem ;)

ska ta och diska lite nu sen bege mig upp på skolan en stund:)

//Biina<3



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback