Skön vecka :D

skön start på denna vecka ;) 
Fick först och främst en sovmorgon då jag inte hade något på förmiddagen mer än utvecklingssamtal, så kunde ju åka med mor dit, sen efter de blev de klassråd, sen fick jag de så bra att jag kunde åka hem med min snälla mor oxå;) fick med mig Emilia hem oxå. komme då hem och sedan typ somnade jag och sov ett tag och kan säga att de behövdes efter denna helg ;) 
Inte mer med de så blir jag ledig i morgon då jag bara har en lektion och den tycker jag att jag skulle få göra hemma, så blev så oxå :D sen går jag bara onsdag sen blir man ledig och troligtvis beger sig till solle resten av veckan innan de är dax för Kittel med bästaste Gabbe :D som jag längtar sen återstår de att se ifall man åker hem på söndag och beger sig till solle igen eller ifall vi stannar kvar uppe i kittel över valborg:D
 
Älskar mitt liv just nu! kan inte bli bättre, eller en pojk skull inte sitta fel heller ;) hahah
 
//Biina



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback