No school ;)

Skön dag idag, vaknade av att Helena och Erica kom på besök, sötare onge för man leta efter, så himla charmig en plutt:)
Åkte sedan med mamma på kronan och åt goo lunchen;) Ha en så snäll mamma så;) hehe följde sedan med på på massa ställen innan man åkte hem en sväng innan jag drog up på raggen:) For sedan till Sanna på salongen och klippte bort lite slitet hår, fick sedan en liten pontan grej för mig så färgade även håret lite snabbt;) vart i alla fall fett jävla nöjd :)
For sedan hem och tvär åt innan jag och Evelyn åkte till stallet för att rida med Frida.. Men innan vi tog oss iväg så hade vi jagat en crazy heest som inte alls ville va i stallet ;) och när vi var klar och skulle släppa in dogsen innan vi skulle fara fick vi leta en bus hund som hade rumt till grannen, så tog en jäkla tid att komma till ridklubben...
 
Älskar verkligen att rida mackan, helt klart bästa hästen som finns! vill dock ha en egen nu på stuts.. ;) hehe måste tjata lite till tro jag (a)
Åkte sedan hem till de små liven hemma då jag va barnvakt ;) så de kan gå! men nu är man då hemma (y) Ne nu ska jag ta och gå ut med hundarna en sväng innan de blir sängdax ;)
Ha de bra alla där ute 
//Biina
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback