alla <3ans-dag

Har varit en helt fantastisk dag!
Fört få ha sovmorgon, sedan blev de film tills jag skull hjälpa mamma med hårfärgen:)
Blev sedan go lunch på kronan med mamma Marie och Pernilla hur mysigt som helst :) köpte även blommor till älsklingen som jag egentligen ville ha själv;) haha
Sen var man upp på soc gick väldigt fort, träffade sedan älskling och följde med marie upp till Rebecka och meja, hade go fika där, trevligt trevligt :D
Fick mig sedan middag av älsklingen min<3
helt underbar alla hjärtansdag<3
Slutade min dag med film och hjärt bakelse som mamma gjort :D
Så nu blir de sova för hela slanten då jag måste upp i morgon bitti för sista skoldagen denna vecka :)
//Biina



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback