Sovtajm?

Dax att sova kanske ;) 
Har varit en toppen dag, dock försovde jag mig i morse...
Men iallafall va ute och skrittade hästarna idag efter en lång ridtur i går, så tänkte de inte skulle bli så stel, men lilla iliax hade ont i ryggen :( 
Fick med mig marica så drog söråsele runt, riktigt härligt väder lite synd inte solen ville titta fram, dock tro jag aldrg de varit så trafikerat som de va idag, så lyckades  pricka in precis rätt för att de skulle va bilar överallt...

Åkte till mor och åt middag, dusch och drog sedan ut på ug till Olivia och Eva-Lena, hade riktigt roligt, drog hem till far en sväng och kolla va dom gjorde där innan de va dax för bakning på UG hehe, gjorde negerbollar tro aldrig jag gjort så goda någon gång, var nog Olivias förtjänst ;)
Fick för oss att vi skulle måla oxå så kunde visa mina målarkunskaper, rikitgt snyggt, blev fan impad på mig själv... :D
Träffade älsklingen en sväng oxå innan de va dax att bege sig hemåt, riktigt mysigt och bra :D 
Men nu ska man ta och sova så man orkar upp till backen i morogn med Olivia och kanske Eva-Lena, Nicenice sen ishallen och kolla på A-laget, vet dock inte vilka de ska spela mot :)
 
//Biina
 
    
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback