Wiihoo

Dag började bra,vaknade först 7 sen fick jag ju somna om och vaknade 10.10 så skönt de va:) följde då mamma och skjutsa marie och Engla på bussen till bjurholm, blev en sväng till morbror efter det. Fick mamma att fara på grillen och äta. Mums :D
Mamma va hem och hämta en handlings lista, drog ut på raggen då tills Ingela sluta jobba då de skulle handla till deras Kärring fest i morgon;)
Träffade även mitt hjärta lite snabbt innan jag åkte hem för att skriva dagbok från dagis men går inte spec bra ;)

Har även beställt 3 par skor :D så jävla nöjd, nu kanske man blir lite längre;) de som saknas nu är bara lite nya kläder som jag sitter och kik på nu.

Livet leker!"
//Biina



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback