Sista skoldag sen tärna :D

Onsdag och sista dagen innan lov= en dag kvar till tärna, känns grymt härligt att åka bort några dagar. De behövs verkligen.. det som är lite synd just nu är att jag har dragit på mig världens förkylning, blir de värre kan jag knappas göra något då jag kommer upp..Men kan ju hoppas på att kroppen vill va på min sida ett tag till;)
 
I allafall var ute och red med Marica och frida igår, gick riktigt bra hade en liten buse till häst när vi va ute men i stallet har hon aldrig varit å snäll som hon va igår:)
Var dock lite kallt men jag är ju stenhård så de gick ju bra ändå;)
idag åkte jag till skolan helt i onödan egentligen, har en liten lektion sen slut för i dag. men lovade ju Annika att hämta skor åt hon så var ju ba till att sätta sig på bussen :) Säger såhär tur man har en snäll pappa då som kommer och hämtar en (y)

//Biina
 
Ganska så sann låt ändå



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback