Tärna here i came!

Då sitter man här och väntar på att alla ska bli klar, så man kan ta sitt pick pack och dra till tärna! längrat så mycket så de finns inte, bort från denna håla så fort som möjligt går!
Fast dock idag blir de bara en massa åkande då vi först ska upp te tärna och lämna grejerna och sedan vidare till vilasund och lämna av sandra och hälsa på Eva och Nicklas tvärt, sen beger vi oss ner till tärna igen då de blir plocka ihop lite innan de är dax att bege sig ut på äventyr sådär på kvällskvisten. heheh  ;) 
 
Tror inte jag kommer ha någe internet så ser väl ifall de kommer ut nå inlägg under de dagar jag är borta, annars kommer de in något på  lördagsförmiddag innan jag beger mig på resande fot igen ;) 
 
 
//Biina
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback