Dop med familjen Karlsson/Lindström<3

Så nu kommer de lite bilder från dopet i södags :)
Sven-Yngve Mattias Vendela å Bine och Johanna
Vendela och therese sjunger "Vart jag än går" ned stiftelsen
Ludvig Sven-Yngve Johanna Mattias Lilla Vilja Vendela och Bine 
Super söta Vilja :D
Vendela å Bine<3
Bine<3
Världens sötaste lilla busVilja :D<3
 
Så det var lite bilder från en toppen dag med dop<3
//Biina


Fina bilder Sabina! Är eet ok om jag använder en av dem som profilbild? Du måste komma hit å hälsa på så man hinner umgås.:)

Svar: Tack, jo det är bara att ta en :)Ja jag måste göra de, måste bara stämma in på när ni är hemma :)
För just nu är jag bara på skolan måndag-onsdag fram till sommarlovet :)
Sabina

2013-05-08 // 08:59:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback