mår som en gud!

Livet leker! 
Tänk om jag hade kunna ta dehär beslutet för drygt 2 år sedan! så bra jag hade haft det nu då! men är glad nu och de är huve saken! har mina bästa vid min sida ;*
Dock lite synd att de jag verkligen kan prata med om allt ska bo så längt bort.. mina grabbs! Mina andra hälfter!
Måste träffa dom snart igen! jobbigt utan dom;) hehe pratade med bästa Tobias liv ikv, han kan verkligen göra mina dagar! synd de är för sällan ;) hehe bästaste bästa! 

Ne nu kan jag inte fortsätta säga hu bra dom är för nu måste jag sova då jag ska upp på dom på bästaste Bine i morgon! även träffa bästa Vendela Mattias, sist men inte minst! Bästa kusinbarne Vilja :D

Gnatt
//Biiina
 
Bästa låten på länge!
Håki´s fel at jag lyssna pån!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback